1886-cı ilin yanvar ayında, Karl Benz təntənəli surətdə dünya üzrə
istehsal edilmiş ilk avtomobilin təqdimatını edərək, bu üç təkərli
nəqliyyat vasitəsinə Benz Patent Motor Car adını verib.
Bir neçə ay
sonra, Qotlib Daymler və onun baş mühəndisi olan Wilhelm Maybach,
Daymler mühərriki ilə təchiz olunmuş dörd təkərli avtomobilin konseptual
təməlini qoyub. İlk Mercedes, Daymlerin ölümündən bir az müddət
keçdikdən sonra, 1901-ci ildə istehsal olunub. Maybach tərəfindən
yığılmış bu avtomobil, Daymlerin əsas distribyuterləridən biri olan Emil
Jellinek tərəfindən istismara verilərək, nəticə etibarı ilə Jellinekin
qızının şərəfinə Mercedes adını alıb.
1926-cı ildə, Daymler və Benz tərəfindən yaradılan şirkətlər birləşərək
Daimler-Benz AG brendinin meydana çıxmasına səbəb olub. Şirkətin simvolu
dəfnə çələngi ilə əhatə olunmuş üç guşəli ulduz idi; bu cür ulduz fikri
Daymlerin təsəvvürünə artıq illər öncə gəlib və onun guşələrinin ifadə
etdiyi başlıca anlam, bu ixtiraçının yaratdığı mühərriklərin quruda,
havada və eləcə də suda hərəkət edən nəqliyyat vasitələrində istifadə
üçün nəzərdə tutulması idi.
Elə lap başlanğıcdan, Mercedes-Benz adı avtomobil qüsursuzluğunun
sinonimi idi. Bu avtomobil istehsalçısının ilkin modellərindən biri
olub, 1931-ci il buraxılışı Mercedes-Benz 170, həmin zəmanənin müstəsna
xarakterli nailiyyəti hesab edilən müstəqil asma sistemi texnologiyasını
təklif edən ilk avtomobil kimi fərqlənə bilib. İyirminci əsrin 30 və
40-cı illərdə konveyerdən düşmüş, 380 və 540K kreyser modellər kimi
Mercedes istehsalı olan avtomobillər isə dəbdəbənin ali dərəcəsinin
axtarışında olan alıcıların yeganə seçiminə çevrilmişdi.























































































































ANS PRESS