Oyun uşağın zehni inkişafına müsbət təsir göstərdiyindən əylənməsi və vaxt keçirməsi üçün bir vasitə olduğunu düşünmək yanlışdır.
Oyun oynamaq uşağın ictimai, romantik, linqvistik və intellektual qabiliyyətinin inkişafında əsas rol oynayır, daha da məlumatlanması ilə yanaşı, eyni zamanda texnika haqqında bilgilər əldə etməsinə yardımçı olur.
Uşaq nə vaxt oynamağa başlayır?
Körpə təxminən üç aylığından sonra çarpayısının üzərində hərəkət edən əşyalara toxunmağa və öz ayaq barmaqlarını tutmağa və bununla da vaxtını “səmərəli” keçirməyə çalışır. Əslində bu hərəkətlər bizə mənasız görünsə də, körpə üçün əhəmiyyətlidir, yəni bu hərəkətlər əl, göz koordinasiyasına səbəb olmaqla onun beynində “vizual korteks” və “mühərrik korteks” deyilən sahələr arasında yeni əlaqələrin qurulmasını təmin edir.
Xəyali oyun
Psixoloqların əksəriyyəti iki tip oyunu ayırd edir: funksional oyun və xəyali oyun. Funksional oyun dedikdə, məsələn, yatağının üzərində dönən əşyaları (oyuncaqları) tutmaq, topları yumrulamaq və s. nəzərdə tutulur. Xəyali oyun isə 18 aydan sonra əşyaları əslində tətbiq olunması mümkün olmayan məqsədlər üçün istifadə etməyə çalışmalarıdır. Məsələn, bananla telefonla danışırmış kimi davranmaq və s. Uşaq xəyali oyuna 2 yaşında başlayır və bu, 5 ilədək davam edə bilər.
Romantik inkişafda oyun
Uşaqlar çox zaman qardaşının doğumu kimi çətin bir problemlə üzləşirlər. Bu hirs və qısqanclıq isə çox vaxt körpələrlə oynayarkən azala bilər. Uşağınızın oyuncaq körpəsinə qışqırdığını və ya vurduğunu gördükdə onu danlamayın. Onlar öz dünyalarında müəllim, qatar sürücüsü, ana, ata, körpə və polis kimi dramatik rollar canlandırırlar. Siz bu zaman elə düşünməyin ki, o, boş yerə oynayır. Əslində bu oyunlar uşağın təlimatlanmasına, dünyagörüşünün formalaşmasına xidmət edir.
http://xezerxeber.com