Azərbaycanda xarici investisiya ilə maliyyələşdirilən yol layihələri açıqlanıb.
"Azəravtoyol" ASC-nin 2017-ci ilin 9 ayı ərzində yerinə yetirdiyi işlər barədə hesabatda deyilir ki, 9 ayda respublikanın yol infrastrukturunun yenidən qurulması və təkmilləşdirilməsi istiqamətində dövlət büdcəsindən əsaslı vəsait qoyuluşları ilə yanaşı, beynəlxalq maliyyə institutlarından və digər kreditor qurumlardan cəlb olunan kreditlər hesabına aşağıda göstərilən layihələrdə işlər davam etdirilib.
Ələt-Astara-İran İslam Respublikası ilə dövlət sərhədi avtomobil yolunda (M-3) həyata keçirilən layihələr:
a) Salyan-Şorsulu hissəsi (55,8 - 80,6 km)
Layihə Dünya Bankı ilə imzalanmış kredit sazişi çərçivəsində həyata keçirilir. Uzunluğu 24,8 km olan I dərəcəli yolun tikintisi işlərinə 2014-cü ilin iyun ayında başlanıb. 01.07.2017-ci il tarixinə layihə üzrə yerinə yetirilmiş işlər (əvvəlki podratçının gördüyü işlərlə birlikdə) 71,9% təşkil edib. Tikinti işlərininin 2017-ci ilin dekabr ayında başa çatdırılması nəzərdə tutulub.
b) Şorsulu-Cəlilabad (80,6÷110,7 km) hissəsi
Layihə Asiya İnkişaf Bankı ilə bağlanmış kredit sazişinə əsasən həyata keçirilir. Tikinti işlərinə 2015-ci ilin sonunda başlanıb. Tikintinin əvvəlindən 01.07.2017-ci il tarixinə yerinə yetirilən işlər 49,3% təşkil edib. Layihənin 2019-cu ildə başa çatdırılması nəzərdə tutulub.
c) Cəlilabad-Masallı (110,7÷142,9 km) hissəsi
Layihə Asiya İnkişaf Bankı ilə imzalanmış kredit sazişi çərçivəsində həyata keçirilib. Uzunluğu 32.2 km olan yolun tikintisi işlərinə 2014-cü ilin mart ayında başlanıb. Tikinti işləri başa çatdırılıb.
ç) Masallı-Astara (Masallı-Girdəni, km 0÷22,2) A hissəsi
Layihə Asiya İnkişaf Bankı ilə imzalanmış kredit sazişi çərçivəsində həyata keçirilir. Uzunluğu 22,15 km olan yolun tikintisi işlərinə 2011-ci ilin fevral ayında başlanıb. Tikinti işləri başa çatdırılıb.
d) Masallı-Astara (Girdəni-Pensar, 22,15÷41,5) B hissəsi
Layihə Asiya İnkişaf Bankı ilə imzalanmış kredit sazişi çərçivəsində həyata keçirilir. Uzunluğu 19,4 km olan yolun tikintisi işlərinə 2013-cü ilin iyun ayında başlanıb. 01.07.2017-ci il tarixinə layihə üzrə yerinə yetirilmiş işlər (əvvəlki podratçının gördüyü işlərlə birlikdə) 85,2% təşkil edib. Tikinti işlərininin 2017-ci ilin sonunda başa çatdırılması nəzərdə tutulub.
e) Masallı-Astara (Pensar-Astara, 41,5÷61,4 km) C hissəsi
Layihə Asiya İnkişaf Bankı ilə imzalanmış kredit sazişi çərçivəsində həyata keçirilir. Uzunluğu 19,9 km olan yolun tikintisinə 2014-cü ilin yanvar ayında başlanıb. 01.07.2017-ci il tarixinə layihə üzrə yerinə yetirilmiş işlər (əvvəlki podratçının gördüyü işlərlə birlikdə) 76% təşkil edib. Tikinti işlərininin 2017-ci ilin sonunda başa çatdırılması nəzərdə tutulub.
Bakı-Şamaxı-Yevlax (M-4) avtomobil yolunun 13,3÷107 km hissəsinin 4 zolağa genişləndirilməsi layihələri:
a) Müşfiqabad qəsəbəsi ərazisi (13,3-15,1 km)
Layihə Dünya Bankı ilə imzalanmış kredit sazişi çərçivəsində həyata keçirilib. Uzunluğu 1,9 km, texniki dərəcəsi Ib olan yolun tikintisi işlərinə 2016-cü ilin avqust ayında başlanıb. Tikinti işləri başa çatdırılıb.
b) Müşfiqabad-Çəngi hissəsi (15,1÷44,6 km)
Layihə Dünya Bankı qrupuna daxil olan Beynəlxalq Yenidənqurma və İnkişaf Bankı (BYİB) və Beynəlxalq İnkişaf Asosiasiyası (BİA) arasında imzalanmış kredit sazişi çərçivəsində həyata keçirilir. Uzunluğu 29,6 km olan yolun tikintisinə 2011-ci ilin avqust ayında başlanıb. Tikintinin əvvəlindən 01.07.2017-ci il tarixinə layihə üzrə yerinə yetirilmiş işlər (əvvəlki podratçının gördüyü işlərlə birlikdə) 67% təşkil edib. Layihənin 2017-ci ilin sonunda başa çatdırılması nəzərdə tutulur.
c) Çəngi-Qobustan hissəsi (44,6÷67,5 km)
Layihə Dünya Bankı ilə imzalanmış kredit sazişi çərçivəsində həyata keçirilib. Uzunluğu 22.9 km olan yolun tikintisi işlərinə 2013-cü ilin avqust ayında başlanıb. Tikinti işləri başa çatdırılıb.
ç) Qobustan-Bədəlli hissəsi (67,5÷91,0 km)
Layihə Dünya Bankı ilə imzalanmış kredit sazişi çərçivəsində həyata keçirilib. Uzunluğu 23,5 km olan yolun tikintisi işlərinə 2013-cü ilin dekabr ayında başlanıb. Tikinti işləri başa çatdırılıb.
Gəncə regionunda 4 ədəd körpünün tikintisi (Ağstafa-Poylu avtomobil yolunda (R-24) 3 ədəd və Poylu-Düzqışlaq-Qazax avtomobil yolunda 1 ədəd)
Layihə Asiya İnkişaf Bankı ilə bağlanmış kredit sazişinə əsasən həyata keçirilir. Ağstafa rayonu ərazisində Ağstafa-Poylu-Gürcüstan dövlət sərhədi ilə (R-24) avtomobil yolinda 3 ədəd körpü, yerli əhəmiyyətli Poylu-Düzqışlaq-Qazax avtomobil yolunda isə 1 ədəd körpü inşa olunur. Tikintinin əvvəlindən 01.07.2017-ci iltarixinə tikinti-quraşdırma işlərinin 89,2%-i yerinə yetirilib. Layihənin 2017-ci ilin sonunda başa çatdırılması nəzərdə tutlur.
Mingəçevir-st.Mingəçevir-Bəhramtəpə avtomobil yolunun (R-18) yenidən qurulması layihəsi
Layihə Avropa Yenidənqurma və İnkişaf bankı (AYİB) arasında imzalanmış borc sazişinə yuğun olaraq həyata keçirilir. Borc sazişi çərçivəsində Mingəçevir-stansiya Mingəçevir-Bəhramtəpə avtomobil yolunun (R-18) 3 hissədən (154,4 km) ibarət olmaqla bərpası nəzərdə tutulur.
a) Qarağacı-Bəhramtəpə (26-137,9 km) hissəsi
Uzunluğu 111,9 km olan yolun tikintisi işlərinə 2016-cı ilin aprel ayında başlanıb. Tikintinin əvvəlindən 01.07.2017-ci il tarixinə layihə üzrə tikinti-quraşdırma işlərinin 56,1% yerinə yetirilib. Layihənin 2018-ci ildə başa çatdırılması nəzərdə tutulur.
b) Aran-Qarağacı (0-26 km) hissəsi
Uzunluğu 26 km olan yolun tikintisi işlərinə 2016-cı ilin noyabr ayında başlanıb. Tikintinin əvvəlindən 01.07.2017-ci il tarixinə layihə üzrə tikinti-quraşdırma işlərinin 59.5% yerinə yetirilib. Layihənin 2018-ci ildə başa çatdırılması nəzərdə tutulur.
trend.az